پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 230252
طرح ۲ فوريتي مجلس براي حل مشکلات اقتصادي مردم
تاریخ انتشار : 1399/04/28 09:58:59
نمایش : 1547
به گفته عضو کميسيون برنامه‌وبودجه مجلس شوراي اسلامي طرح دوفوريتي تأمين کالاهاي اساسي از طريق کالابرگ به امضاي ۵۰ نماينده مجلس رسيده و يک‌شنبه در صحن علني ارائه مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، جبار کوچکي نژاد در جمع خبرنگاران با بيان اينکه دولت بايد در اين شرايط سخت اقتصادي به معيشت مردم توجه جدي کند، اظهار کرد: با شيوع کرونا بسياري از مشاغل تعطيل و مردم با مشکلات عديده‌اي مواجه شدند که دولت بايد در اين شرايط به ياري مردم و سرپرست خانوارها آمده و با ارائه طرح‌هايي به‌مانند تأمين کالاهاي به کمک خانوارها بشتابد.

وي با اشاره به برنامه مجلس جهت تأمين کالاهاي اساسي مردم گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي يک طرح دوفوريتي براي حل مشکلات معيشتي و تأمين کالاهاي اساسي را آماده کرده و به امضاي ۵۰ نماينده رسيده که در روز يکشنبه و در صحن علني ارائه مي‌شود.

عضو کميسيون برنامه‌وبودجه مجلس شوراي اسلامي با اذعان به اينکه مجلس، دولت را موظف به تأمين کالاهاي اساسي مردم مي‌کند، تصريح کرد: در صورت تصويب اين طرح دوفوريتي، دولت موظف مي‌شود در مدت يک ماه کالاهاي اساسي مردم نظير برنج، روغن، گوشت و مرغ را باقيمت پايين در شرکت‌هاي تعاوني روستايي شهري و فروشگاه‌ها ارائه و مردم با مراجعه به اين مراکز کالاهاي خود را دريافت کنند.

کوچکي نژاد با گله‌مندي از مشکلات اقتصادي جامعه در اين شرايط سخت کرونايي افزود: مردم به‌مانند اوايل انقلاب براي تهيه آذوقه و کالاهاي اساسي دچار مشکل بوده و تصويب طرح دوفوريتي و بسيار مؤثر و مثمر ثمر خواهد بود.

منبع: فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html